maandag 2 januari 2012

Dutch Magnolia Lovers #23

Namens het hele team van Dutch Magnolia Lovers
wensen ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2012.


Vandaag start onze allereerste challenge van het nieuwe jaar.
Het is dit keer weer een "back in time" challenge;

Dit keer heeft DT lid Samira de opdracht bedacht;
"Maak een geboortekaartje met daarop veel glimmer en bling
en gebruik een magnolia stempel van tenminste één jaar oud"
Create a birth announcement with lots of glitz and bling and use
a magnolia stamp of at least one year old

Onze sponsor
heeft weer een hele leuke prijs beschikbaar gesteld voor de random winnaar;


En hier zijn weer de creaties van het DT en onze gastdesigner ter inspiratie;









Gastdesigner Joukje
(per abuis aan haar vergeten door te geven dat er een oudere stempel gebruikt diende te worden,
dus vandaar dat zij dit niet heeft gedaan)
We hopen dat jullie ook dit jaar weer allemaal gezellig met onze
challenges mee gaan doen!

2 opmerkingen:

  1. Ook aan jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en creatief 2012! Deze challenge past wel in mijn straatje. Ik heb toevallig vandaag al een Magnolia-creatie met een baby op mijn blog staan, maar ik maak speciaal voor jullie een nieuwe (leukere!).

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie allemaal de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Wat een leuke challenge weer en wat een schitterende uitwerkingen zijn er gemaakt door het DT-Team. Dank jullie wel voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen