maandag 27 februari 2012

Winnaars #26

De winnaars van #27 zijn weer bekend hoor,
 De winnares van onze foto inspiratie challenge is geworden

Celine met deze prachtige aardbeien theedoos

Celine, jij mag dus onze nieuwe gastdesigner zijn!

en dan hebben we ook nog een  random winnaar 
en dat is geworden ...


en dat is ....


Sandra met deze vrolijke kaart



Onze felicitaties aan jullie beide,
deze badge mogen jullie meenemen en op je eigen blog plaatsen.
Willen jullie ook even contact met ons opnemen via de mail voor jullie prijs?


4 opmerkingen:

  1. dames van harte gefeliciteerd!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej was super dat ik gewonnen heb en wil graag gastdesigner zijn !!
    Heb jullie al een mail gestuurd dus hoop hier snel een berichtje op te krijgen.

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, wat leuk dat ik ook gewonnen heb, ik heb ook al een mailtje gestuurd.
    Bedankt voor de leuke reacties.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heejj

    ik heb jullie al 2x berichtje gestuurd maar denk niet dat die aankomt kunnen jullie misschien mij mailen ?
    hieronder mijn e-mail adres

    angell_celine@hotmail.com

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen